Ju偶 dost臋pny! Leasing dla firm na skutery elektryczne

Skuter dostawczy dla restauracji

Sta艂o si臋! W naszej ofercie dost臋pny jest ju偶 leasing dla firm na skutery elektryczne oraz hulajnogi elektryczne. Takie rozwi膮zanie mo偶e by膰 zdecydowanie korzystniejsze dla firm, chc膮cych roz艂o偶y膰 p艂atno艣ci na pewien okres. PRZEDSI臉BIORCO, wszystkiego o naszej nowej ofercie dowiesz si臋 poni偶ej.

Wpis, kt贸ry w艂a艣nie czytasz, jest g艂贸wnie skierowany do w艂a艣cicieli restauracji, b膮d藕 os贸b odpowiadaj膮cych za rozw贸j przedsi臋biorstwa. Chcieliby艣my przedstawi膰 kr贸tkie case study, w kt贸rym  poka偶emy, dlaczego warto zainteresowa膰 si臋 elektrycznym skuterem dostawczym, wykorzystuj膮c nasz膮 now膮 ofert臋 leasingu dla biznesu. King Kebab 鈥 restauracja oferuj膮ca klientom jedzenie typu fast food, maj膮ca w asortymencie posi艂ki z zakresu: kebab, frytki, sa艂atki, ma艂e pizze, napoje. W艂a艣cicielem jest pan Marek, kt贸ry oko艂o 6 miesi臋cy temu zakupi艂 skutery spalinowe, aby poszerzy膰 swoj膮 ofert臋 o dostawy do klient贸w. Biznes idzie ca艂kiem nie藕le, ewidentnie Polacy polubili kebaby. Koszty jakie ponosi przedsi臋biorca, to: – wynaj臋cie lokalu i koszty sta艂e zwi膮zane z prac膮, – koszty zakup贸w towaru potrzebnych to wytworzenia produktu ko艅cowego, – wyp艂aty dla pracownik贸w oraz zap艂aty sk艂adki ZUS dla pracownik贸w, kt贸rzy nie maj膮 statusu student贸w, – dzienne koszty eksploatacji skuter贸w spalinowych (mamy tutaj na my艣li koszty paliwa oraz ewentualne koszty napraw takich podzespo艂贸w jak sprz臋g艂o, hamulce oraz rutynowa wymiana oleju). B膮d藕my ze sob膮 szczerzy, pan Marek jest przedsi臋biorc膮 i, jak ka偶dy w艂a艣ciciel firmy, ma bardzo ma艂o czasu. Ca艂y biznes jest na jego g艂owie. Nie jest w stanie wszystkiego przypilnowa膰. Tankowanie skuter贸w spalinowych powierzy艂 swoim pracownikom jako ich dzienny obowi膮zek. Cz臋艣膰 pracownik贸w je藕dzi艂a skuterem, nie maj膮c ze sob膮 偶adnego zlecenia, natomiast pozostali wykorzystywali tras臋 na uzupe艂nienie paliwa. Zatankowanie skuter贸w spalinowych zajmowa艂o zazwyczaj oko艂o 15 minut, du偶膮 cz臋艣膰 czasu zajmowa艂a kolejka, kt贸ra d艂u偶y艂a si臋 ze wzgl臋du na liczne zam贸wienia posi艂k贸w, jakie dost臋pne s膮 na stacjach paliw. Zlece艅 by艂o na tyle du偶o, 偶e skuter by艂o trzeba tankowa膰 kilka razy w tygodniu.   Przy takiej eksploatacji skuter贸w spalinowych przejad膮 one 艣rednio 15 tys. km, o ile nie s膮 鈥瀔atowane鈥 przez pracownik贸w. Po tylu przejechanych kilometrach trzeba b臋dzie kupi膰 nowy skuter, b膮d藕 podj膮膰 decyzj臋 o regeneracji silnika, a, nie oszukujmy si臋, ta druga opcja b臋dzie do艣膰 nieop艂acalna. Nowy skuter spalinowy kosztuje oko艂o 7 tysi臋cy 鈥 KYMCO. U偶ywane skutery spalinowe zaczynaj膮 si臋 ju偶 od 3 tysi臋cy z艂otych i maj膮 zazwyczaj przebieg oko艂o 8 tys km. Pan Marcin nie by艂 zadowolony z faktu, 偶e zbli偶aj膮 si臋 takie wydatki, koniektura faktycznie by艂a, ale w biznesie zawsze trzeba mie膰 plan awaryjny. Wystarczy jedna g艂o艣na afera zwi膮zana z mi臋sem przeznaczonym na kebaby i klienci mog膮 si臋 odwr贸ci膰 od ca艂ej 鈥瀊ran偶y鈥. Problem zwi膮zany z bran偶膮 gastronomii, to przede wszystkim du偶a konkurencja. Tam, gdzie powstanie restauracja. kt贸ra osi膮gnie sukces, pojawi si臋 zaraz kolejna, chc膮ca nie jako przyj艣膰 na gotowe w zwi膮zku z licznym ruchem. Przyk艂adem mo偶e by膰 wroc艂awska lodziarnia 鈥濸olish Lody, kt贸ra zaproponowa艂a swoim klientom naturalne lody, a nast臋pnego lata obok 鈥濸olish Lod贸w鈥 pojawi艂y si臋 鈥濴ody Rzemie艣licze鈥, dzia艂aj膮ce na tej samej komunikacji z klientem. Pytanie brzmi, co w takim razie mo偶emy zaproponowa膰 wszystkim restauracjom, chc膮cym co艣 zmieni膰/ulepszy膰 w swojej dzia艂alno艣ci? Pytanie wydaje si臋 do艣膰 trywialne ze wzgl臋du na to, 偶e czytasz o tym na blogu sklepu ze skuterami elektrycznymi, ale tu nie do ko艅ca chodzi o sam produkt, ale i o otoczk臋 z nim zwi膮zan膮. To, co mo偶emy zaproponowa膰 wszystkim klientom B2B, to skuter elektryczny Pizza Hero oraz skuter elektryczny On Time.  Zdajemy sobie spraw臋, 偶e najwa偶niejsze w biznesie s膮 cyfry, dlatego przedstawiamy por贸wnanie elektryk贸w ze skuterami spalinowymi. Koszty przejechania 100 km Skuter spalinowy, kt贸ry na 100 km spali nam oko艂o 3 litr贸w benzyny – koszt oko艂o 15 z艂. Miesi臋cznie za pokonanie dystansu 1200 km (40 km*30 dni) zap艂acimy oko艂o 200 z艂. Natomiast koszty przejechania 100 km na skuterze elektrycznym to oko艂o 2 z艂. Miesi臋czne oszcz臋dno艣ci to oko艂o 195 z艂 (zaokr膮glaj膮c do 艂adniejszej kwoty) W skali roku zaoszcz臋dzimy 2340 z艂. W ci膮gu 2 lat 鈥 4 680 z艂. Je艣li chodzi o koszty jazdy, to ewidentnie skuter elektryczny okazuje si臋 ta艅szym rozwi膮zaniem, ale zastan贸wmy si臋 teraz, na jak d艂ugo wystarczaj膮 baterie, poniewa偶 faktycznie skuter mo偶e by膰 oszcz臋dny, ale co to za oszcz臋dno艣膰, je艣li za kilka miesi臋cy b臋dzie trzeba wymieni膰 baterie. Na tapet we藕my skuter elektryczny ON TIME. Posiada on dwie baterie litowo-jonowe 鈥 60V 20 amperogodzin. Jak deklaruje producent, jedna bateria wystarcza na przejechanie oko艂o 60/65 km. Podejd藕my jednak krytycznie i za艂贸偶my, 偶e realny zasi臋g to tylko 45 km na jednej baterii litowo-jonowej. Wa偶n膮 informacj膮 jest fakt, 偶e ten rodzaj baterii przewiduje 1000 cykli 艂adowania. Wynika z tego, 偶e na jednej baterii mo偶emy przejecha膰: Jedna bateria 45 km * 1000 cykli = 45 000 km Druga bateria 45 km * 1000 cykli = 45 000 km Dwie baterie daj膮 nam bardzo dobry wynik 90 tys km. Na chwil臋 obecn膮 偶aden skuter spalinowy nie b臋dzie w stanie przejecha膰 tyle kilometr贸w. Elektryki maj膮 t臋 przewag臋, 偶e na wyposa偶eniu posiadaj膮 silnik bezszczotkowy oraz s膮 pozbawione wszystkich zb臋dnych cz臋艣ci. Awaryjno艣膰 Ze skuterami jest tak,  jak z samochodami. Je艣li kupujesz nowy, to na jaki艣 czas nie musisz si臋 przejmowa膰, poniewa偶 sprz臋t ma gwarancj臋. Inaczej sprawa ma si臋 w sytuacji, kiedy przedsi臋biorstwo decyduje si臋 na skuter u偶ywany. Tworzyli艣my kr贸tko list臋 najcz臋stszych awarii i cz臋艣ci, kt贸re podlegaj膮 eksploatacji: – zu偶ycie klock贸w hamulcowych, – wycieki olej贸w lub paliwa, – problem z ga藕nikiem, – s艂aby akumulator, problemy z odpaleniem, – problemy ze sprz臋g艂em, – wymiana filtra paliwa i powietrza, – niepoprawna kompresja spalania, – wymiana amortyzator贸w, – wymiana wszelkich uszczelek 鈥 cho膰 nie s膮 to kosztowne wymiany, to zajmuj膮 czas. Skutery elektryczne – wymiana klock贸w i tarcz hamulcowych, – ewentualna wymiana silnika, – wymiana sterownika, – wymiana baterii, – wymiana amortyzator贸w. Jak wida膰 powy偶ej, skuter elektryczny po raz kolejny okazuje si臋 bardziej ekonomiczny. Zakup takiego pojazdu nie ma tylko warto艣ci materialnych ale r贸wnie偶 wizerunkowych. Je艣li prowadzisz restauracj臋, to warto powiedzie膰 swoim odbiorcom, 偶e, w przeciwie艅stwie do konkurencji, dbasz o 艣rodowisko. Wyobra藕 sobie slogan: 鈥瀂amawiaj膮c posi艂ek u nas, dbasz o 艣rodowisko鈥. Dobrze poprowadzona kampania w social media mog艂aby przynie艣膰 naprawd臋 wysokie zyski. Co tu du偶o m贸wi膰, skuter elektryczny jest mobiln膮 reklam膮. Na 艣wiat艂ach, nie robi膮c ha艂asu pojazd przyci膮gnie wzrok przechodni贸w i, nie oszukujmy si臋, ka偶dy od razu nie zam贸wi u Ciebie posi艂ku, ale ta sama osoba opowie znajomym o tym, co dzi艣 widzia艂a. Przypomnij sobie, jak by艂o z hulajnogami elektrycznymi LIME. Je艣li jeste艣 przedsi臋biorc膮, zapraszamy Ci臋 r贸wnie偶 do przeczytania naszych innych wpis贸w na blogu, w kt贸rych piszemy o tym: Jak rozliczy膰 skuter elektryczny w firmie? Dlaczego skutery elektryczne s膮 lepsze?Skuter elektryczny, a baterie cz. 1 Po wi臋cej informacji zapraszamy bezpo艣rednio do kontaktu z nasz膮 firm膮 pod mailem: kontakt@iamelectric.pl,b膮d藕 pod numerem 669 669 110. 

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *