Regulamin Sklepu internetowego www.iamelectric.pl
Ogólne Warunki Sprzedaży dla umów zawieranych na odległość – regulamin.
Spis treści:
I. Postanowienia Ogólne
II. Przedmiot Sprzedaży
III. Realizacja zamówienia
IV. Dostawa
V. Zwroty, Prawo do odstąpienia od umowy (+formularz zwrotu)
VI. RODO
VII. Reklamacje (+ formularz reklamacyjny)
VIII. Instrukcja odbioru przesyłki
IX. Regulamin konkursu Moto Show
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
——————————————————
Treść Regulaminu:
I. Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez www.iamelectric.pl
2. Kupującym, klientem może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, podająca w zamówieniu swoje dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
3. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów zobowiązuje się do zapoznania regulaminu.
II. Przedmiot Sprzedaży
1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego www.iamelectric.pl oraz oferowane w ramach działalności Sprzedawcy na stronach portali Allegro, OLX, Nokaut, Ceneo, Google Merchant, pasaży handlowych, tablicach ogłoszeniowych.
2. Wszystkie produkty oferowane przez sprzedawcę www.iamelectric.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszelkie inne produkty będą miały stosowną wyrażną informacje w opisie produktu.
3. Ceny oferowanych produktów są cenami brutto zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki. W cenę skutera zostaje wliczony koszt realizacji i pakowania produktu tj. 500zł brutto. Są wyrażone w walucie Polski Złoty.
4. www.iamelectric.pl dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach.
5. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
– przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) na podstawie zamówienia lub faktury proforma;
– za pobraniem, gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera;
– w systemie ratalnym;
– gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, brak możliwości zapłaty kartą;
– poprzez serwis Tpay – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu Tpay
6. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej, jednocześnie akceptacja Klienta nie wyłącza prawa www.iamelectric.pl do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej. Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT, jak i za podanie błędnego adresu wysyłki.
8. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważana się za prawidłowo doręczoną. W praktyce do każdej przesyłki wkładamy paragon lub fakturę, oraz na życzenie klienta wysyłamy ten dokument także mailem, także każdy klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji www.iamelectric.pl traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
9. Ceny towarów zawierają koszt gospodarowania odpadami KGO.
III. Realizacja zamówienia
1. Dokonując transakcji na www.iamelectric.pl Klient zobowiązuje się każdorazowo do akceptacji regulaminu i zgadza się z obowiązkiem zapłaty za towar wraz z wyszczególnionymi każdorazowo kosztami logistycznymi.
2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy), nie jest konieczna rejestracja. Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:
– dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.iamelectric.pl;
– jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów;
– jest uprawniony do udziału w promocjach i konkursach;
3. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
4. Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
5. Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
– wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie iamelectric.pl i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy przez Sprzedającego;
– informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy iamelectric.pl;
– akceptuje postanowienia Regulaminu;
– może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach;
6. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, i nie jest konieczne do realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
7. O zmianach w Regulaminie użytkownik zostanie powiadomiony przy pierwszym logowaniu po wejściu w życie zmian w Regulaminie. Akceptacja zmian w regulaminie odbywa się poprzez potwierdzenie/kliknięcie komunikatu na stronie logowania w serwisie firmy Klient nie zarejestrowany, jednorazowy, powinien za każdym razem zapoznać się z treścią regulaminu.
8. Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest równoznaczna z wyrejestrowaniem się z serwisu z zastrzeżeniem, że Użytkownik uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem umowy transakcjach na zasadach Regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych osób korzystających z serwisu.
9. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.iamelectric.pl z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
10. W celu zakupu produktów w sklepie internetowym należy kliknąć wybrany produkt/y wejść do koszyka i dokonać zamówienia.
11. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 14 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
12. Towar z iamelectric.pl można zamówić także poprzez nasz serwis telefoniczny podając prawidłowe dane wysyłkowe i fakturowe lub mailowo wyślemy wtedy proformę/zamówienie – dane dostępne w dziale kontakt.
IV. Dostawa.
1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym www.iamelectric.pl oraz zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i na teren UE po obliczeniu kosztów dostawy, w pozostałych przypadkach prosimy o indywidualny kontakt
2. Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej i wybranej podczas etapu składania zamówienia.
3. Klient może także odebrać zamówiony sprzęt w siedzibie firmy lub w naszym sklepie stacjonarnym po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.
4. Koszt dostawy zakupionych produktów określa cennik dostępny w trakcie wyboru zamówienia.
5. W przypadku przejściowej niemożności świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta Sprzedający może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, po uprzednim zawiadomieniu o tym Klienta. Klient ma prawo nieprzyjęcia tego świadczenia oraz możliwość odstąpienia od umowy wraz ze zwrotem rzeczy i kosztów poniesionych.
6. W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu mogących mieć związek z dostawą, należy spisać niezwłocznie protokół szkody z firmą kurierską dostarczającą produkt, oraz zgłosić to Sprzedającemu. Firmy kurierskie mają 7 dni na spisanie protokołu szkody ale każdą przesyłkę należy sprawdzić w momencie odbioru lub podpisać odbiór „odebrano bez sprawdzania zawartości”
8. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 1-2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
V. Prawo do odstąpienia od umowy – Zwroty
1. Klient, konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zaleca się wysłać listem poleconym na adres siedziby naszej firmy lub drogą elektroniczną kontakt@iamelectric.pl wraz z podpisem. Wzór oświadczenia dostępny tutaj lub na dole strony. Zaleca się dostarczyć oświadczenie wraz z towarem lub dostarczyć towar niezwłocznie po przysłaniu oświadczenia. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wejścia w posiadanie towaru. Zwrot należności to kwota towaru, potrącona o koszt pakowania i realizacji zamówienia tj. 500 zł brutto.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
– o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub rzecz nietypowa zamawiana specjalnie na życzenie klienta;
– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
2. Przy zwrocie produktów proszę pamiętać, aby zachować ich stan w jakim były wydane i stan ich opakowania w sposób nienaruszony, w tym jeśli towar zapakowany był w metalową ramę, należy zwrócić go w oryginalnym opakowaniu, gdyż w przypadku naruszenia wyglądu i właściwości produktów Sprzedawca może pomniejszyć zwrot o koszt zapłaty za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie.
3. Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
4. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
5. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi konsument – klient. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Podsumowując zwracany towar odsyłacie Państwo na swój koszt (towary dostarczone na adres konsumenta nadające się do wysyłki zwykłą pocztą).
6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Uprawnienia i obowiązki określone w pkt 54-64 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Nie prowadzimy sprzedaży produktów na podstawie umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa (akwizycja itp.).Towar kupiony może być także wymieniony na inny w ciągu 14 dni.
Uwaga! Prawo od odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów, nie przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą tutaj dopuszczamy, różne opcje zadowolenia klienta ale uzgadniane są indywidualnie.
Pobierz formularz zwrotu towaru.
VI. RODO
1. Co rozumiemy przez dane osobowe?
Państwa dane osobowe to:
-imię
-nazwisko
– adres zamieszkania
– telefon komórkowy
– adres e-mail
Powyższe dane gromadzimy tylko wyłącznie w momencie dokonania przez Państwa zamówienia skutera elektrycznego bądź hulajnogi elektrycznej.
2. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest IAMELECTRIC Sp. z o.o. ul. Wrocławska 56 55-095 Domaszczyn NIP: 896-156-55-69
tel.: +48 669 669 110
3. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? Wszystkie pytania prosimy kierować na adres naszej firmy kontakt@iamelectric.pl
4. Dlaczego używamy plików „cookies” ?
Używamy plików cookies, aby świadczyć usługę na najwyższym poziomie oraz aby poznać preferencje potencjalnych naszych klientów. W każdej chwili możesz usunąć z poziomu swojej przeglądarki „ciasteczka”. Zablokowanie plików cookie może mieć wpływ na korzystanie i funkcjonowanie z serwisu.
Pozyskujemy Państwa dane osobowe na przykład, kiedy korzystają Państwo z formularza kontaktowego, podając nam swoje imię oraz adres e-mail czy numer telefonu. Przetwarzanie danych odbywa się w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu administratora danych osobowych (tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A i F). Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Macie Państwo prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Mogą Państwo skorzystać również z prawa bycia zapomnianym (tj. zgodnie z art. 17 ust. 1 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)) oraz Prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie.
Wszelkie dane są przetrzymywanie na CMS (content management system), do systemu mają dostęp tylko osoby upoważnione za zgodą administratora. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
VII. Reklamacje
1. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji. Do jej zgłoszenia uprawniony jest podmiot, którego dane znajdują się na dokumencie sprzedażowym. Ponadto do utraty uprawnień dochodzi w momencie, gdy nabywca skutera odsprzeda go osobie trzeciej. Tym samym podmiot trzeci nie będzie mógł domagać się uwzględnienia gwarancji bezpłatnie.
2. W przypadku wystąpienia usterki technicznej, gdy nie są zrozumiałe procedury reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.
3. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wypełnił formularz znajdujący się na stronie internetowej w dziale Reklamacje (lub poniżej) co pozwoli na przyspieszenie procesu rozpatrywania zgłoszenia. Zaleca się, aby każdy Klient podał w formularzu niezbędne dane, opisał powstałą wadę i przedłożył fakturę sprzedażową bądź inny dowód rzeczowy, jeśli jest on istotny w sprawie. W przypadku pisemnie złożonej reklamacji powinna zawierać ona co najmniej imię i nazwisko, adres i sposób kontaktu z kupującym, datę zawarcia Umowy – kopię dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego i wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz podpis Klienta.
4. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania w prawidłowej i kompletnej formie. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wówczas bieg procesu decyzyjnego liczony jest dopiero od dnia, kiedy dokumenty zostaną poprawnie uzupełnione. Niekompletna dokumentacja reklamacyjna powoduje zawieszenie biegu terminu do rozpatrzenia reklamacji, do dnia jej uzupełnienia. Nieuzupełnienie dokumentacji reklamacyjnej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia przez Sprzedawcę, skutkuje jej odrzuceniem.
5. Decyzja reklamacyjna wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej, zgodnie ze wskazanym sposobem kontaktu.
WSPÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE REKLAMACJI
1.Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez naprawę albo wymianę na nowy. Nie może jednak żądać doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umową przez naprawę albo wymianę na nowy, jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
2. Po uprzednim przesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego w formie elektronicznej, reklamowany sprzęt należy dostarczyć wysyłkowo lub osobiście na adres Sprzedającego (miejsca zakupu) w oryginalnym opakowaniu (także metalowej ramie, jeśli występuje) najlepiej najtańszą paczką pocztową, my odeślemy go na koszt firmy. W celu przyspieszenia naprawy zaleca się dostarczenie towaru bezpośrednio na adres znajdujący się w karcie gwarancyjnej wraz z opisem usterki i kopią dowodu zakupu.
3.W przypadku naprawy reklamowanego pojazdu Konsument będzie na bieżąco informowany o postępie w pracach serwisowych.
4.Iamelectric zastrzega sobie jednak prawo do wydłużenia czasu naprawy, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane ze względu na:
– brak dostępności części zamiennych,
– ograniczenia importowe oraz eksportowe na urządzenia i części zamienne;
– nieprzewidziane okoliczności uniemożliwiające wykonanie naprawy;
– zaistnienie siły wyższej;
5.Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, w sytuacji gdy Towar został przez Kupującego zastosowany niezgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Towar który został użyty w sposób niezgodny z jego właściwościami i przeznaczeniem.
6. Pojazdy powypadkowe nie podlegają gwarancji.
7. Odbiór reklamowanego sprzętu następuję wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. Towar przekazany do reklamacji powinien zostać poprawnie zabezpieczony przed działaniem czynników atmosferycznych. Nieodpowiednie zabezpieczenie towaru równoznaczne będzie z odrzuceniem reklamacji.
8. Reklamowany sprzęt należy odebrać w siedzibie firmy w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. „Opłata ta wynosi 100% aktualnie obowiązującej stawki za wynajęcie powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego ,naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.”
9. Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827)..
10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Pobierz formularz reklamacji towaru.
VII. Instrukcja odbioru przesyłki
1. Kupujący odbierający od Sprzedawcy towar własnym środkiem transportu zobowiązany jest przy odbiorze osobistym do sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń opakowania zewnętrznego – zweryfikowania czy opakowanie nie jest rozdarte, wgniecione , zamoczone, czy posiada oryginalne taśmy.
2.Kupujący w przypadku odbioru Towaru od kuriera ma obowiązek sumiennie sprawdzić stan przesyłki (w tym jej opakowania). Podpisanie listu przewozowego jest równoznaczne z tym, że Kupujący potwierdza, że przesyłka spełniała wszystkie wymogi.
3.Wszelkie odstępstwa i nieprawidłowości w stanie przesyłki Kupujący ma obowiązek zgłosić Sprzedawcy na miejscu – w przypadku odbioru osobistego, natomiast przy odbiorze od kuriera – zgłosić bezpośrednio jemu i podpisać protokół szkody bądź odmówić przyjęcia towaru. Jeśli kurier odmówi możliwości otwarcia przesyłki w jego obecności, Kupujący proszony jest o dodanie na liście przewozowym adnotacji „Przyjęto bez weryfikacji stanu opakowania i zawartości przesyłki”.
4.W sytuacji, gdy kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu przesyłki, zgłaszający powinien skontaktować się z niezwłocznie z firmą kurierską, aby jej przedstawiciel przybył ponownie i umożliwił mu uzupełnienie protokołu szkody. Dokument ten jest niezbędnym materiałem dowodowym w postępowaniu reklamacyjnym z tytułu uszkodzeniu.
5.W przypadku uszkodzeń powstałych w trakcie transportu Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia niezbędnego dowodu rzeczowego (fotodokumentacji).
6.Zgłoszenie do Sprzedawcy reklamacji z tytułu uszkodzenia czy ubytku nastąpić powinno niezwłocznie (do 2 dni) po odbiorze towaru, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu reklamacji.
Najważniejsze numery kontaktowe:
– www.iamelectric.pl – 669 669 110
– Kurier – jeszcze nie podjęta decyzja
W przypadku nierozumienia praw Wam przysługujących informujemy że firma IAMELECTRIC SP. Z O.O. i sklep internetowy iamelectric.pl działa zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem i ustawami.
Spełniamy wszelkie normy i standardy. Więcej przeczytać można na: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
Sklep Internetowy www.iamelectric jest własnością firmy: IAMELECTRIC SP. Z O.O.
adres wykonywania działalności oraz adres korespondencyjny:
IAMELECTRIC SP. Z o.o.
ul. Wrocławska 56
55-095 Domaszczyn
NIP: 8961565569 Regon: 36761563
tel.: 669 669 110
Formularz Odstąpienia od umowy/Zwrotu towaru
Formularz Reklamacji towaru
aktualizacja regulaminu 01.01.2021r