Regulamin Sklepu internetowego www.iamelectric.pl

Og├│lne Warunki Sprzeda┼╝y dla um├│w zawieranych na odleg┼éo┼Ť─ç – regulamin.

Spis tre┼Ťci:

I.   Postanowienia Og├│lne

II.  Przedmiot Sprzeda┼╝y

III. Realizacja zam├│wienia

IV.  Dostawa

V.   Zwroty, Prawo do odst─ůpienia od umowy (+formularz zwrotu)

VI. RODO

VII.  Reklamacje (+ formularz reklamacyjny)

VIII. Instrukcja odbioru przesyłki

IX. Regulamin konkursu Moto Show

Dane osobowe s─ů chronione zgodnie z Ustaw─ů z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w spos├│b uniemo┼╝liwiaj─ůcy dost─Öp do nich osobom trzecim.

——————————————————

Tre┼Ť─ç Regulaminu:

I. Postanowienia Og├│lne

1. Niniejszy Regulamin jest integraln─ů cz─Ö┼Ťci─ů umowy sprzeda┼╝y oferowanych produkt├│w przez www.iamelectric.pl

2. Kupuj─ůcym, klientem mo┼╝e by─ç ka┼╝da osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj─ůca osobowo┼Ťci prawnej, podaj─ůca w zam├│wieniu swoje dane potrzebne do zrealizowania transakcji.

3. Ka┼╝dy Klient dokonuj─ůcy zakupu produkt├│w zobowi─ůzuje si─Ö do zapoznania regulaminu.

II. Przedmiot Sprzeda┼╝y

1. Przedmiotem sprzeda┼╝y s─ů produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego www.iamelectric.pl oraz oferowane w ramach dzia┼éalno┼Ťci Sprzedawcy na stronach portali Allegro, OLX, Nokaut, Ceneo, Google Merchant, pasa┼╝y handlowych, tablicach og┼éoszeniowych.

2. Wszystkie produkty oferowane przez sprzedawc─Ö www.iamelectric.pl s─ů fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zosta┼éy legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszelkie inne produkty b─Öd─ů mia┼éy stosown─ů wyra┼╝n─ů informacje w opisie produktu.

3. Ceny oferowanych produkt├│w s─ů cenami brutto zawieraj─ů podatek VAT.  Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesy┼éki. W cen─Ö skutera zostaje wliczony koszt realizacji i pakowania produktu tj. 500z┼é brutto. S─ů wyra┼╝one w walucie Polski Z┼éoty.

4. www.iamelectric.pl dokonuje bie┼╝─ůcej aktualizacji oferty swoich produkt├│w prezentowanych na stronach.

5. P┼éatno┼Ť─ç za realizacj─Ö zam├│wienia nast─Öpuje w jeden z poni┼╝szych sposob├│w:

– przelewem, przed dostaw─ů towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedp┼éata) na podstawie zam├│wienia lub faktury proforma;

– za pobraniem, got├│wk─ů przy odbiorze przesy┼éki od kuriera;

– w systemie ratalnym;

– got├│wk─ů przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, brak mo┼╝liwo┼Ťci zap┼éaty kart─ů;

– poprzez serwis Tpay – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu Tpay

6. Akceptuj─ůc Regulamin Klient dokonuj─ůcy zakupu oferowanych produkt├│w  wyra┼╝a zgod─Ö na wystawianie i przesy┼éanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawc─Ö zgodnie z Rozporz─ůdzeniem Ministra Finans├│w z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesy┼éania faktur w formie elektronicznej, a tak┼╝e przechowywania oraz udost─Öpniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesy┼éania i przechowywania faktury elektronicznej.   Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest r├│wnoznaczna z rezygnacj─ů z otrzymywania faktury w formie papierowej, jednocze┼Ťnie akceptacja Klienta nie wy┼é─ůcza prawa www.iamelectric.pl do wystawiania i przesy┼éania faktur w formie papierowej. Sprzedawca wystawia i przesy┼éa faktury w formie elektronicznej gwarantuj─ůc autentyczno┼Ť─ç ich pochodzenia oraz integralno┼Ť─ç ich tre┼Ťci.

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za b┼é─Ödne dane Kupuj─ůcego wskazane przez niego przy rejestracji, jako w┼éa┼Ťciwe do wystawienia faktury VAT, jak i za podanie b┼é─Ödnego adresu wysy┼éki.

8. Ka┼╝da faktura w formie elektronicznej b─Ödzie dostarczona Klientom za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencj─Ö kierowan─ů na dotychczasowy adres e-mail uwa┼╝ana si─Ö za prawid┼éowo dor─Öczon─ů. W praktyce do ka┼╝dej przesy┼éki wk┼éadamy paragon lub faktur─Ö, oraz na ┼╝yczenie klienta wysy┼éamy ten dokument tak┼╝e mailem, tak┼╝e ka┼╝dy klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z ┬ž 3 ust. 4 rozporz─ůdzenia w drodze pisemnego o┼Ťwiadczenia  W przypadku cofni─Öcia akceptacji od dnia nast─Öpuj─ůcego po dniu dor─Öczenia o┼Ťwiadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji www.iamelectric.pl traci prawo do wystawiania i przesy┼éania Klientowi faktur w formie elektronicznej.

9. Ceny towar├│w zawieraj─ů koszt gospodarowania odpadami KGO.

III. Realizacja zam├│wienia

1. Dokonuj─ůc transakcji na www.iamelectric.pl Klient zobowi─ůzuje si─Ö ka┼╝dorazowo do akceptacji regulaminu i zgadza si─Ö z obowi─ůzkiem zap┼éaty za towar wraz z wyszczeg├│lnionymi ka┼╝dorazowo kosztami logistycznymi.

2. Zam├│wienia w sklepie internetowym mo┼╝na sk┼éada─ç poprzez witryn─Ö internetow─ů (sklep internetowy), nie jest konieczna rejestracja. Zarejestrowany u┼╝ytkownik ma mo┼╝liwo┼Ť─ç:

– dokonywania zakup├│w w sklepie internetowym www.iamelectric.pl;

– jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabat├│w;

– jest uprawniony do udzia┼éu w promocjach i konkursach;

3. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umo┼╝liwia zalogowanie do systemu.

4. Aby dokona─ç rejestracji w spos├│b prawid┼éowy nale┼╝y wype┼éni─ç wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawieraj─ůcego dane wymagane do za┼éo┼╝enia konta u┼╝ytkownika.

5. Dokonuj─ůc rejestracji konta u┼╝ytkownika Klient:

– wyra┼╝a  zgod─Ö na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie iamelectric.pl i przetwarzanie  ich zgodnie z ustaw─ů z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Dane te b─Öd─ů wykorzystywane wy┼é─ůcznie w celu realizacji umowy  przez Sprzedaj─ůcego;

– informowania o nowych produktach, us┼éugach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy iamelectric.pl;

– akceptuje postanowienia Regulaminu;

– mo┼╝e wyrazi─ç zgod─Ö na otrzymywanie informacji o promocjach i nowo┼Ťciach;

6. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, i nie jest konieczne do realizacji umowy sprzeda┼╝y zawieranej ze Sprzedaj─ůcym. Klient ma prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz ich poprawiania.

7. O zmianach w Regulaminie u┼╝ytkownik zostanie powiadomiony  przy pierwszym logowaniu  po wej┼Ťciu w ┼╝ycie zmian w Regulaminie. Akceptacja zmian w regulaminie odbywa si─Ö  poprzez potwierdzenie/klikni─Öcie komunikatu na stronie logowania w serwisie firmy Klient nie zarejestrowany, jednorazowy, powinien za ka┼╝dym razem zapozna─ç si─Ö z tre┼Ťci─ů regulaminu.

8. Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest r├│wnoznaczna z wyrejestrowaniem si─Ö z serwisu z zastrze┼╝eniem, ┼╝e U┼╝ytkownik uczestniczy w rozpocz─Ötych przed rozwi─ůzaniem umowy transakcjach na zasadach Regulaminu obowi─ůzuj─ůcego w dacie ich rozpocz─Öcia. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych os├│b korzystaj─ůcych z serwisu.

9. Zmiany Regulaminu  wchodz─ů w ┼╝ycie w terminie nie kr├│tszym ni┼╝ 7 dni od momentu udost─Öpnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.iamelectric.pl z zastrze┼╝eniem, ┼╝e transakcje rozpocz─Öte przed wej┼Ťciem w ┼╝ycie tych  zmian s─ů prowadzone na zasadach dotychczasowych.

10. W celu zakupu produkt├│w w sklepie internetowym nale┼╝y klikn─ů─ç wybrany produkt/y wej┼Ť─ç do koszyka i dokona─ç zam├│wienia.

11. Okres wa┼╝no┼Ťci z┼éo┼╝onego zam├│wienia wynosi 14 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po up┼éywie tego terminu zam├│wienie jest automatycznie anulowane.

12. Towar z iamelectric.pl mo┼╝na zam├│wi─ç tak┼╝e poprzez nasz serwis telefoniczny podaj─ůc prawid┼éowe dane wysy┼ékowe i fakturowe lub mailowo wy┼Ťlemy wtedy proform─Ö/zam├│wienie – dane dost─Öpne w dziale kontakt.

IV. Dostawa.

1. Dostawy produkt├│w zamawianych w Sklepie Internetowym www.iamelectric.pl oraz zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane s─ů wy┼é─ůcznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i na teren UE po obliczeniu koszt├│w dostawy, w pozosta┼éych przypadkach prosimy o indywidualny kontakt

2. Zakupione produkty s─ů dostarczane zgodnie z wol─ů Klienta za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej wskazanej i wybranej podczas etapu sk┼éadania zam├│wienia.

3. Klient mo┼╝e tak┼╝e odebra─ç zam├│wiony sprz─Öt w siedzibie firmy lub w naszym sklepie stacjonarnym po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.

4. Koszt dostawy zakupionych produkt├│w okre┼Ťla cennik dost─Öpny w trakcie wyboru zam├│wienia.

5. W przypadku przej┼Ťciowej niemo┼╝no┼Ťci ┼Ťwiadczenia o w┼éa┼Ťciwo┼Ťciach zam├│wionych przez Klienta Sprzedaj─ůcy mo┼╝e zwolni─ç si─Ö z zobowi─ůzania przez spe┼énienie ┼Ťwiadczenia zast─Öpczego odpowiadaj─ůcego tej samej jako┼Ťci i przeznaczeniu oraz za t─Ö sam─ů cen─Ö lub wynagrodzenie, po uprzednim zawiadomieniu o tym Klienta. Klient ma prawo nieprzyj─Öcia tego ┼Ťwiadczenia oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy wraz ze zwrotem rzeczy i koszt├│w poniesionych.

6. W przypadku dostarczenia przesy┼éki kurierem odbi├│r jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwil─ů wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo w┼éasno┼Ťci towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka zwi─ůzane z posiadaniem i u┼╝ytkowaniem towaru, a w szczeg├│lno┼Ťci ryzyko utraty lub uszkodzenia.

7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodze┼ä sprz─Ötu mog─ůcych mie─ç zwi─ůzek z dostaw─ů, nale┼╝y spisa─ç niezw┼éocznie protok├│┼é szkody z firm─ů kuriersk─ů dostarczaj─ůc─ů produkt, oraz zg┼éosi─ç to Sprzedaj─ůcemu. Firmy kurierskie maj─ů 7 dni na spisanie protoko┼éu szkody ale ka┼╝d─ů przesy┼ék─Ö nale┼╝y sprawdzi─ç w momencie odbioru lub podpisa─ç odbi├│r „odebrano bez sprawdzania zawarto┼Ťci”

8. Jakiekolwiek uszkodzenia sprz─Ötu mog─ůce mie─ç zwi─ůzek z dostaw─ů, pomimo braku uszkodze┼ä opakowania zewn─Ötrznego (uszkodzenia mechaniczne zawarto┼Ťci przesy┼éki, braki ilo┼Ťciowe, niekompletno┼Ť─ç przesy┼éki itd.), zaleca si─Ö by Klient zg┼éosi┼é w ci─ůgu 1-2 dni roboczych od daty otrzymania przesy┼éki.

V. Prawo do odst─ůpienia od umowy – Zwroty

1. Klient, konsument kt├│ry zawar┼é umow─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç, mo┼╝e od niej odst─ůpi─ç na pi┼Ťmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. O┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy zaleca si─Ö wys┼éa─ç listem poleconym na adres siedziby naszej firmy lub drog─ů elektroniczn─ů kontakt@iamelectric.pl wraz z podpisem. Wz├│r o┼Ťwiadczenia dost─Öpny tutaj lub na dole strony. Zaleca si─Ö dostarczy─ç o┼Ťwiadczenie wraz z towarem lub dostarczy─ç towar niezw┼éocznie po przys┼éaniu o┼Ťwiadczenia. Termin 14-sto dniowy, liczy si─Ö od dnia wej┼Ťcia w posiadanie towaru. Zwrot nale┼╝no┼Ťci to kwota towaru, potr─ůcona o koszt pakowania i realizacji zam├│wienia tj. 500 z┼é brutto.

Prawo odst─ůpienia od umowy nie przys┼éuguje Kupuj─ůcemu (konsumentowi) w odniesieniu do um├│w:

– o ┼Ťwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy;

– w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub rzecz nietypowa zamawiana specjalnie na ┼╝yczenie klienta;

– w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů rzeczy, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami;

– w kt├│rej konsument wyra┼║nie ┼╝─ůda┼é, aby przedsi─Öbiorca do niego przyjecha┼é w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je┼╝eli przedsi─Öbiorca ┼Ťwiadczy dodatkowo inne us┼éugi ni┼╝ te, kt├│rych wykonania konsument ┼╝─ůda┼é, lub dostarcza rzeczy inne ni┼╝ cz─Ö┼Ťci zamienne niezb─Ödne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us┼éug lub rzeczy;

– w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;

-o dostarczanie tre┼Ťci cyfrowych, kt├│re nie s─ů zapisane na no┼Ťniku materialnym, je┼╝eli spe┼énianie ┼Ťwiadczenia rozpocz─Ö┼éo si─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi─Öbiorc─Ö o utracie prawa odst─ůpienia od umowy.

2. Przy zwrocie produkt├│w prosz─Ö pami─Öta─ç, aby zachowa─ç ich stan w jakim by┼éy wydane i stan ich opakowania w spos├│b nienaruszony, w tym je┼Ťli towar zapakowany by┼é w metalow─ů ram─Ö, nale┼╝y zwr├│ci─ç go w oryginalnym opakowaniu, gdy┼╝  w przypadku naruszenia wygl─ůdu i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci produkt├│w Sprzedawca mo┼╝e pomniejszy─ç zwrot o koszt zap┼éaty za zmniejszenie warto┼Ťci towaru. Konsument ma prawo obejrze─ç dostarczony towar w taki spos├│b, w jaki m├│g┼éby to zrobi─ç w sklepie stacjonarnym. Je┼╝eli rzecz nie spe┼énia jego wymaga┼ä, nie mo┼╝e u┼╝ywa─ç jej dowolnie.

3. Wi─Ökszo┼Ť─ç produkt├│w dost─Öpnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego te┼╝ wzgl─Ödu zaleca si─Ö nie zdejmowa─ç folii ochronnych z tych element├│w przez okres 14 dni od dor─Öczenia sprz─Ötu.

4. Towar nale┼╝y odes┼éa─ç niezw┼éocznie po z┼éo┼╝eniu o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.

5. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odst─ůpienia od umowy ponosi konsument – klient. W przypadku odst─ůpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odes┼éania Towaru. Podsumowuj─ůc zwracany towar odsy┼éacie Pa┼ästwo na sw├│j koszt (towary dostarczone na adres konsumenta nadaj─ůce si─Ö do wysy┼éki zwyk┼é─ů poczt─ů).

6. Je┼╝eli Klient wybra┼é spos├│b dostarczenia rzeczy inny ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez przedsi─Öbiorc─Ö, przedsi─Öbiorca nie jest zobowi─ůzany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.

7. Uprawnienia i obowi─ůzki okre┼Ťlone w pkt 54-64 Regulaminu przys┼éuguj─ů wy┼é─ůcznie Klientom-Konsumentom dokonuj─ůcym zakupu produkt├│w w drodze umowy zawartej na odleg┼éo┼Ť─ç w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).  Nie prowadzimy sprzeda┼╝y produkt├│w na podstawie um├│w zawieranych poza lokalem przedsi─Öbiorstwa (akwizycja itp.).Towar kupiony mo┼╝e by─ç tak┼╝e wymieniony na inny w ci─ůgu 14 dni.

Uwaga! Prawo od odst─ůpienia od umowy dotyczy konsument├│w, nie przedsi─Öbiorc├│w prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů tutaj dopuszczamy, r├│┼╝ne opcje zadowolenia klienta ale uzgadniane s─ů indywidualnie.

Pobierz formularz zwrotu towaru.

VI. RODO

1. Co rozumiemy przez dane osobowe?
Państwa dane osobowe to:
-imi─Ö
-nazwisko
– adres zamieszkania
– telefon kom├│rkowy
– adres e-mail
Powy┼╝sze dane gromadzimy tylko wy┼é─ůcznie w momencie dokonania przez Pa┼ästwa zam├│wienia skutera elektrycznego b─ůd┼║ hulajnogi elektrycznej.

2. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?Administratorem, czyli podmiotem decyduj─ůcym o tym, jak b─Öd─ů wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest IAMELECTRIC Sp. z o.o. ul. Wroc┼éawska 56 55-095 Domaszczyn NIP: 896-156-55-69
tel.: +48 669 669 110

3. Jak si─Ö z nami skontaktowa─ç, ┼╝eby uzyska─ç wi─Öcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? Wszystkie pytania prosimy kierowa─ç na adres naszej firmy kontakt@iamelectric.pl

4. Dlaczego u┼╝ywamy plik├│w ÔÇ×cookiesÔÇŁ ?
U┼╝ywamy plik├│w cookies, aby ┼Ťwiadczy─ç us┼éug─Ö na najwy┼╝szym poziomie oraz aby pozna─ç preferencje potencjalnych naszych klient├│w. W ka┼╝dej chwili mo┼╝esz usun─ů─ç z poziomu swojej przegl─ůdarki ÔÇ×ciasteczkaÔÇŁ. Zablokowanie plik├│w cookie mo┼╝e mie─ç wp┼éyw na korzystanie i funkcjonowanie z serwisu.

Pozyskujemy Pa┼ästwa dane osobowe na przyk┼éad, kiedy korzystaj─ů Pa┼ästwo z formularza kontaktowego, podaj─ůc nam swoje imi─Ö oraz adres e-mail czy numer telefonu. Przetwarzanie danych odbywa si─Ö w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu administratora danych osobowych (tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A i F). Rozporz─ůdzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Macie Pa┼ästwo prawo: dost─Öpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuni─Öcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Mog─ů Pa┼ästwo skorzysta─ç r├│wnie┼╝ z prawa bycia zapomnianym (tj. zgodnie z art. 17 ust. 1 Rozporz─ůdzenia o ochronie danych osobowych (RODO)) oraz Prawo cofni─Öcia zgody na przetwarzanie danych w ka┼╝dym czasie.

Wszelkie dane s─ů przetrzymywanie na CMS (content management system), do systemu maj─ů dost─Öp tylko osoby upowa┼╝nione za zgod─ů administratora. W razie jakichkolwiek pyta┼ä prosimy o kontakt.

VII. Reklamacje

1. Ka┼╝demu Klientowi, kt├│ry zawar┼é umow─Ö sprzeda┼╝y przys┼éuguje prawo do reklamacji. Do jej zg┼éoszenia uprawniony jest podmiot, kt├│rego dane znajduj─ů si─Ö na dokumencie sprzeda┼╝owym. Ponadto do utraty uprawnie┼ä dochodzi w momencie, gdy nabywca skutera odsprzeda go osobie trzeciej. Tym samym podmiot trzeci nie b─Ödzie m├│g┼é domaga─ç si─Ö uwzgl─Ödnienia gwarancji bezp┼éatnie.

2. W przypadku wyst─ůpienia usterki technicznej, gdy nie s─ů zrozumia┼ée procedury reklamacji nale┼╝y skontaktowa─ç si─Ö ze Sprzedawc─ů telefonicznie lub drog─ů elektroniczn─ů.

3. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, kt├│ry dokonuje reklamacji produktu zakupionego i dor─Öczonego za po┼Ťrednictwem Internetu zaleca si─Ö, by w ramach takiej reklamacji wype┼éni┼é  formularz znajduj─ůcy si─Ö na stronie internetowej w dziale Reklamacje (lub poni┼╝ej) co pozwoli na przyspieszenie procesu rozpatrywania zg┼éoszenia. Zaleca si─Ö, aby ka┼╝dy Klient poda┼é w formularzu niezb─Ödne dane, opisa┼é powsta┼é─ů wad─Ö i przed┼éo┼╝y┼é faktur─Ö sprzeda┼╝ow─ů b─ůd┼║ inny dow├│d rzeczowy, je┼Ťli jest on istotny w sprawie. W przypadku pisemnie z┼éo┼╝onej reklamacji powinna zawiera─ç ona co najmniej imi─Ö i nazwisko, adres i spos├│b kontaktu z kupuj─ůcym, dat─Ö zawarcia Umowy ÔÇô kopi─Ö dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem ┼╝─ůdania Kupuj─ůcego i wszelkie okoliczno┼Ťci uzasadniaj─ůce reklamacj─Ö oraz podpis Klienta.

4. Sprzedaj─ůcy rozpatruje reklamacj─Ö w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania w prawid┼éowej i kompletnej formie. Je┼╝eli podane w reklamacji dane lub informacje wymagaj─ů uzupe┼énienia, przed jej rozpatrzeniem Sprzedaj─ůcy zwraca si─Ö do sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö o jej uzupe┼énienie we wskazanym zakresie. W├│wczas bieg procesu decyzyjnego liczony jest dopiero od dnia, kiedy dokumenty zostan─ů poprawnie uzupe┼énione. Niekompletna dokumentacja reklamacyjna powoduje zawieszenie biegu terminu do rozpatrzenia reklamacji, do dnia jej uzupe┼énienia. Nieuzupe┼énienie dokumentacji reklamacyjnej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia przez Sprzedawc─Ö, skutkuje jej odrzuceniem.

5. Decyzja reklamacyjna wysy┼éana jest na podany przez Kupuj─ůcego adres e-mail b─ůd┼║ na adres poczty tradycyjnej, zgodnie ze wskazanym sposobem kontaktu.

WSPÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE REKLAMACJI

1.Je┼╝eli Towar jest niezgodny z umow─ů, Konsument mo┼╝e ┼╝─ůda─ç doprowadzenia go do stanu zgodnego z umow─ů przez napraw─Ö albo wymian─Ö na nowy. Nie mo┼╝e jednak ┼╝─ůda─ç doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umow─ů przez napraw─Ö albo wymian─Ö na nowy, je┼╝eli naprawa albo wymiana s─ů niemo┼╝liwe lub wymagaj─ů nadmiernych koszt├│w.

2. Po uprzednim przes┼éaniu zg┼éoszenia reklamacyjnego w formie elektronicznej, reklamowany sprz─Öt nale┼╝y dostarczy─ç wysy┼ékowo lub osobi┼Ťcie na adres Sprzedaj─ůcego (miejsca zakupu) w oryginalnym opakowaniu (tak┼╝e metalowej ramie, je┼Ťli wyst─Öpuje) najlepiej najta┼äsz─ů paczk─ů pocztow─ů, my ode┼Ťlemy go na koszt firmy. W celu przyspieszenia naprawy zaleca si─Ö dostarczenie towaru bezpo┼Ťrednio na adres znajduj─ůcy si─Ö w karcie gwarancyjnej wraz z opisem usterki i kopi─ů dowodu zakupu.

3.W przypadku naprawy reklamowanego pojazdu Konsument b─Ödzie na bie┼╝─ůco informowany o post─Öpie w pracach serwisowych. Deklarowany termin realizacji naprawy wynosi 14 dni roboczych licz─ůc od dnia przyj─Öcia produktu do Serwisu (z r├│wnocze┼Ťnie przes┼éan─ů niezb─Ödn─ů dokumentacj─ů reklamacyjn─ů).

4.Iamelectric zastrzega sobie jednak prawo do wyd┼éu┼╝enia czasu naprawy, je┼╝eli wymagane naprawy nie mog─ů by─ç wykonane ze wzgl─Ödu na:

– brak dost─Öpno┼Ťci cz─Ö┼Ťci zamiennych,

– ograniczenia importowe oraz eksportowe na urz─ůdzenia i cz─Ö┼Ťci zamienne;

– nieprzewidziane okoliczno┼Ťci uniemo┼╝liwiaj─ůce wykonanie naprawy;

– zaistnienie si┼éy wy┼╝szej;

W sytuacjach wymienionych powy┼╝ej termin nie powinien jednak przekracza─ç 30 dni roboczych.

5.Sprzedawca mo┼╝e odm├│wi─ç uwzgl─Ödnienia reklamacji, w sytuacji gdy Towar zosta┼é przez Kupuj─ůcego zastosowany niezgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za Towar┬á kt├│ry zosta┼é u┼╝yty w spos├│b niezgodny z jego w┼éa┼Ťciwo┼Ťciami i przeznaczeniem.

6. Odbi├│r reklamowanego sprz─Ötu nast─Öpuj─Ö wy┼é─ůcznie w miejscu i formie w jakiej towar ten zosta┼é dostarczony do Sprzedaj─ůcego. Towar przekazany do reklamacji powinien zosta─ç poprawnie zabezpieczony przed dzia┼éaniem czynnik├│w atmosferycznych. Nieodpowiednie zabezpieczenie towaru r├│wnoznaczne b─Ödzie z odrzuceniem reklamacji.

7. Reklamowany sprz─Öt nale┼╝y odebra─ç w siedzibie firmy w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zako┼äczeniu procedur serwisowych. Je┼╝eli sprz─Öt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedaj─ůcy wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprz─Ötu w terminie 14 dni od daty dor─Öczenia wezwania. Po bezskutecznym up┼éywie dodatkowego terminu Sprzedaj─ůcy jest uprawniony do naliczania op┼éat z tytu┼éu bezumownego przechowywania sprz─Ötu. Op┼éata ta wynosi 5% aktualnie obowi─ůzuj─ůcej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mie┼Ťcie siedziby sprzedaj─ůcego naliczanej za ka┼╝dy miesi─ůc przechowywania.

8. Produkty oferowane przez Sprzedawc─Ö posiadaj─ů gwarancj─Ö producenta, importera lub sprzedawcy. Ka┼╝dorazowo warunki realizacji gwarancji s─ů okre┼Ťlone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powy┼╝sze postanowienie nie wy┼é─ůcza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnie┼ä Konsumenta wynikaj─ůcych z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827)..

9. W przypadku sprzeda┼╝y towaru w obrocie mi─Ödzy przedsi─Öbiorcami na podstawie art. 558 ┬ž 1 k.c. strony wy┼é─ůczaj─ů odpowiedzialno┼Ť─ç sprzedaj─ůcego z tytu┼éu r─Ökojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczeg├│lno┼Ťci ustalaj─ů, i┼╝ nie ponosi on ┼╝adnej odpowiedzialno┼Ťci tak┼╝e za wady ukryte przedmiotu sprzeda┼╝y.

Pobierz formularz reklamacji towaru.

VII. Instrukcja odbioru przesyłki

1. Kupuj─ůcy odbieraj─ůcy od Sprzedawcy towar w┼éasnym ┼Ťrodkiem transportu zobowi─ůzany jest przy odbiorze osobistym do sprawdzenia ewentualnych uszkodze┼ä opakowania zewn─Ötrznego ÔÇô zweryfikowania czy opakowanie nie jest rozdarte, wgniecione , zamoczone, czy posiada oryginalne ta┼Ťmy.

2.Kupuj─ůcy w przypadku odbioru Towaru od kuriera ma obowi─ůzek sumiennie sprawdzi─ç stan przesy┼éki (w tym jej opakowania). Podpisanie listu przewozowego jest r├│wnoznaczne z tym, ┼╝e Kupuj─ůcy potwierdza, ┼╝e przesy┼éka spe┼énia┼éa wszystkie wymogi.

3.Wszelkie odst─Öpstwa i nieprawid┼éowo┼Ťci w stanie przesy┼éki Kupuj─ůcy ma obowi─ůzek zg┼éosi─ç Sprzedawcy na miejscu – w przypadku odbioru osobistego, natomiast przy odbiorze od kuriera ÔÇô zg┼éosi─ç bezpo┼Ťrednio jemu i podpisa─ç protok├│┼é szkody b─ůd┼║ odm├│wi─ç przyj─Öcia towaru. Je┼Ťli kurier odm├│wi mo┼╝liwo┼Ťci otwarcia przesy┼éki w jego obecno┼Ťci, Kupuj─ůcy proszony jest o dodanie na li┼Ťcie przewozowym adnotacji ÔÇ×Przyj─Öto bez weryfikacji stanu opakowania i zawarto┼Ťci przesy┼ékiÔÇŁ.

4.W sytuacji, gdy kurier odm├│wi┼é oczekiwania na weryfikacj─Ö stanu przesy┼éki, zg┼éaszaj─ůcy powinien skontaktowa─ç si─Ö z niezw┼éocznie z firm─ů kuriersk─ů, aby jej przedstawiciel przyby┼é ponownie i umo┼╝liwi┼é mu uzupe┼énienie protoko┼éu szkody. Dokument ten jest niezb─Ödnym materia┼éem dowodowym w post─Öpowaniu reklamacyjnym z tytu┼éu uszkodzeniu.

5.W przypadku uszkodze┼ä powsta┼éych w trakcie transportu Kupuj─ůcy zobowi─ůzany jest do sporz─ůdzenia niezb─Ödnego dowodu rzeczowego (fotodokumentacji).

6.Zg┼éoszenie do Sprzedawcy reklamacji z tytu┼éu uszkodzenia czy ubytku nast─ůpi─ç powinno niezw┼éocznie (do 2 dni) po odbiorze towaru, pod rygorem utraty uprawnie┼ä z tytu┼éu reklamacji.

Najwa┼╝niejsze numery kontaktowe:

– www.iamelectric.pl ÔÇô 669 669 110

– Kurier ÔÇô jeszcze nie podj─Öta decyzja

W przypadku nierozumienia praw Wam przys┼éuguj─ůcych informujemy ┼╝e firma IAMELECTRIC SP. Z O.O. i sklep internetowy iamelectric.pl dzia┼éa zgodnie z aktualnie obowi─ůzuj─ůcym prawem i ustawami.

Spełniamy wszelkie normy i standardy. Więcej przeczytać można na: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Sklep Internetowy www.iamelectric jest w┼éasno┼Ťci─ů firmy: IAMELECTRIC SP. Z O.O.

adres wykonywania dzia┼éalno┼Ťci oraz adres korespondencyjny:

IAMELECTRIC SP. Z o.o.

ul. Wrocławska 56

55-095 Domaszczyn

NIP: 8961565569 Regon: 36761563

tel.: 669 669 110

Formularz Odst─ůpienia od umowy/Zwrotu towaru
Formularz Reklamacji towaru

aktualizacja regulaminu 01.01.2021r